polskienglishрусский
kontakt:
022 857 40 99
022 843 86 71
Serwis

Gwarancja i naprawa

Centrum Serwisowy firmy "Megar" wykonuje wszystkie rodzaje usług:

  • instalacja i montaż urządzeń;
  • nadzór techniczny i konserwacja;
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla profesjonalnych urządzeń chłodniczych i gastronomicznych.

Centrum usług firmy "Megar" działa od 1998 roku. Wykwalifikowani specjaliści i nowoczesne urządzenia diagnostyczne, pozwalają nam szybko i precyzyjnie przeprowadzać naprawy o różnym stopniu skomplikowania i zapewniać serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w całej Polsce. 

 

Szybkość i wysoka jakość serwisu zapewnia       sprawne działanie urządzeń w różnorodnych   obiektach. 

Proponujemy naszym klientom:

- stałe Umowy na nadzór techniczny i obsługę serwisową obejmującą naprawy  w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;

- ekspertyzy techniczne;

- odbiór zużytych urządzeń do utilizacji.   

 

Naprawy gwarancyjne.
Jeśli urządzenie wykazuje wadliwą pracę, nalezy zadzwonić do Działu Serwisu pod numer telefonu (022) 843 86 71 lub wysłać faxem zlecenie naprawy na fax numer (022) 857 40 99 podając:
- adres urzytkownika;
- telefon kontaktowy;
- nazwę, typ i rok produkcji;
- numer gwarancyjny i datę sprzedazy;
- określić na czym polega wadliwe działanie.

Serwis dokona naprawy gwarancyjnej tylko tych urządzeń, do których dołączona jest wazna karta gwarancyjna Producenta.
Karta gwarancyjna jest ważna jeżeli zawarte są w niej nastepujace dane:
- potwierdzenie sprzedawcy tj. wpis dotyczacy daty sprzedaży;
- numer fabryczny urządzenia zgodny z numerem na tabliczce znamionowej.
 

Naprawy pogwarancyjne.
Serwis podejmuje się napraw pogwarancyjnych dzięki istniejacej bazie remontowej, kwalifikacjom personelu oraz stanom magazynowym części zamiennych.
Jeśli urządzenie jest niesprawne należy zadzwonić do Działu Serwisu pod numer telefonu (022) 843 86 71 lub wysłać faxem zlecenie naprawy na fax numer (022) 857 40 99 podając:
- adres urzytkownika;
- telefon kontaktowy;
- nazwę, typ i rok produkcji (dane z tabliczki znamionowej);
- określić na czym polega niesprawność.
Wezwanie serwisanta celem zdiagnozowania urządzenia w Warszawie - 50,-zł.
Wartość naprawy jest określana na miejscu i zależy od wartości części zamiennych i złożoności naprawy.

Wieloletnie doswiadczenie, ugruntowana pozycja na rynku, zrozumienie potrzeb klienta, pozwala nam zapraszać Państwa do współpracy z firmą "Megar", gwarantując zadowolenie i sukces. 

MEGAR © 1998 - 2018
Wszystkie prawa zastrzeżone. Nazwy producentów i produktów są własnością ich właścicieli.
^ do góry